25 agosto 2014

Minimal summer

{ OUTFIT }

Draped-skirt-and-birkenstocks-01


Buenos días!!!

Quien me vea estos días por Madrid, probablemente me vea vestida así... y es que yo soy de las que encuentro un look cómodo y no paro de repetirlo una y otra vez y ésto es, precisamente, lo que me ha ocurrido con éste.

Blanco y negro, volumen y estrechez drapeada, comodidad absoluta en los pies con los #uglyshoes de la temporada, un guiño al trio de Céline y lista para las largas tardes de verano de terraceo sin prisas.

Most probably if you see me around the city these days I´d be wearing a version of this outfit... I don´t know exactly why but it has became the "look of the season"... I love the comfy and nonchalant touch and the minimalism in the concept of pure black and white... isn´t it just perfect for just having a drink with friends in any rooftop?

Draped-skirt-and-birkenstocks-03
Draped-skirt-and-birkenstocks-04 Draped-skirt-and-birkenstocks-05 Draped-skirt-and-birkenstocks-06
/ Shirt: Jack and Jones (sí, del armario de Mr. de la Renta /     / Skirt: Zara / Bag: Berhska / Slides: Primark /
/ Sunnies: Woodies Barcelona / Bracelet: Granada local shop /    / Ring: La Manga hippies /

Un saludo,
Mario de la Renta

Follow us!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips